UTILIZAM COOKIE Folosim cookie-uri pentru a personaliza continutul, pentru a oferi functiile retelelor sociale si pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor nostri pentru a-ti oferi experiente deosebite, pentru a analiza traficul si modul de utilizare si pentru a-ti personaliza serviciile noastre. In cazul in care alegi sa continui utilizarea website-ului nostru, esti de acord cu utilizarea modulelor noastre Cookie si Politica de Confidentialitate.

Politica retur

Dreptul de retur în cadrul vânzărilor online este reglementat prin OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cazul contractelor încheiate cu profesioniştii („OUG 34/2014”). În cuprinsul acestei ordonanțe de urgență, dreptul de retur este denumit „drept de retragere”, întrucât, din punct de vedere legal, se consideră că consumatorul se retrage din contractul la distanță încheiat cu profesionistul. Pentru simplitatea limbajului folosit, în cele ce urmează vom folosi sintagma „drept de retur” atât pentru vânzările online, cât și pentru vânzările fizice.

Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere - O.U.G. 34/2014 actualizata. Perioada de retragere mentionata expira in termen de 14 zile de la ziua in care consumatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a produselor. Potrivit O.G. 21/1992 republicata cu modificari si completari ulterioare, consumatorul este orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociaţii, care acţioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale. Persoanele juridice nu beneficiaza de prevederile privind retragerea din contract in acord cu O.U.G. 34/2014 actualizata.

Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziţionate de la DEROM DENTAL INTERNATIONAL prin agentii desemnati sau prin comenzile online/telefonice, în urmatoarele situaţii:

  • Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site. In situatia in care cumparatorul, la momentul primirii coletului, apreciaza ca produsul primit nu respecta specificatiile de pe site – www.ddi.ro, contacteaza reprezentantul Vanzatorului (agentul desemnat in zona Cumparatorului prin care a achizitionat produsele) in vederea clarificarii aspectelor sesizate, intrucat, in conformitate cu Termenii si Conditiile site-ului www.ddi.ro, descrierea produselor poate fi incompleta din motive legate de spatiu si/sau structura informatiei. In cazul in care se constata o vadita neconformitate cu specificatiile prevazute pe site, Cumparatorul este obligat sa semnaleze neconformitatea in termen de maxim 24 de ore de la receptia produselor, acesta putand opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a sumei achitate.
  • Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator. In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul reprezentantul Vanzatorului (agentul desemnat in zona Cumparatorului prin care a achizitionat produsele) in maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.
  • Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor (doua zile lucratoare). Cumparatorul poate reclama acest lucru in termen de maxim 48 de ore de la data receptiei si poate solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.

Cu toate ca legislatia in vigoare nu impune obligativitarea acceptarii unui retur facut de o persoana juridica, DEROM DENTAL INTERNATIONAL SRL a stabilit ca va acorda un drept de retur de 14 zile calendaristice. Mentionam ca returnarea produselor se poate realiza in maxim 14 zile calendaristice de la data achizitiei. Dacă ați cumpărat un produs fără a merge la magazin (prin telefon, prin poștă, prin e-mail), aveti dreptul de a anula și returna comanda în termen de 14 zile calendaristice, indiferent de motiv și fără nicio justificare.

Nu se accepta returul produselor desigilate.

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea produselor.

Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.

EXCEPTII

  • Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
  • Produsul a fost adus pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
  • Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Echipamentele care au fost montate, sau echipamentele fara elementele de siguranta si transport.

DE RETINUT

In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse, care sa acopere taxa pentru readucerea in stadiul initial a produsului (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil un acord de retur, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia. 

Cumparatorul poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii sau pentru inlocuirea cu un alt produs. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs mai scump, Cumparatorul va achita diferenta de pret, respectiv daca valoarea produsului inlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea partiala corespunzatoare. In cazul in care Cumparatorul a facut un retur si opteaza pentru returnarea contravalorii marfii returnate, aceasta suma va fi virata prin virament bancar, in termen de 7 zile de la perfectarea returului in contul bancar indicat expres de Cumparator.

Pentru o relație corectă între vânzător și cumpărător, sunt prevăzute câteva situații în care returul nu este posibil, deoarece prima parte ar avea pierderi pe care nu și le-ar putea recupera. Între aceste situații se numără următoarele:


  • Achiziționarea unor produse personalizate după dorința cumpărătorului, cu specificații diferite față de obiectele de serie obișnuite;
  • Achiziționarea unor produse sigilate, care prin folosință nu mai sunt în această stare și nu mai pot fi folosite din nou din motive ce țin de igienă sau de protecția sănătății;
  • Produse care după cumpărare au fost amestecate cu alte elemente și care sunt inseparabile;
  • Achiziționarea unor produse cu preț fluctuant, ce nu poate fi controlat de vânzător;
  • Achizițiile făcute în cadrul unei licitații;
  • Programe informatice pe suport fizic, ce nu mai au sigiliul intact;
  • Produsele care expiră rapid, iar la retur nu ar mai putea fi revândute altor cumpărători.


SC DEROM DENTAL INTERNATIONAL SRL, CUI: RO13038589, J22/350/2000, Sediul social: Iasi, Str. Prof. I. Inculet nr. 3, jud. Iasi, punct de lucru in Iasi, Bd. Poitiers nr. 30, jud. Iasi, 0232225276, 0332401 335, e mail office: mail@ddi.ro, www.ddi.ro