Informatii despre livrarea produselor
Pentru calculul exact al contravalorii transportului va rugam sa ne contactati.
  • Livrarile se fac pe baza de comanda, prin curierat rapid, in zilele lucratoare de Luni pana Vineri intre orele 08:30-15:30
  • In masura in care produsele comandate de dumneavoastra nu se afla pe stoc,veti fi contactat telefonic pentru a primi informatii referitoare la disponibilitatea acestora.
  • Livrarile se pot efectua doar persoanelor juridice cu sediul in Romania. Nu putem livra persoanelor fizice sau in afara tarii.
  • Toate conditiile de livrare care se vor enumera mai jos sunt valabile in conditiile livrariii prin Cargus si/sau Nemo Express. 
  • Toate produsele se pot ridica si personal de la sediul DDI: Iasi, str. Prof. Inculet nr. 3, 700720-Iasi, program lucru: Luni-Vineri 08:30-16:30
  • Livrarea produselor in localitatea Iasi se face gratuit in termen de 24 de ore lucratoare. Minimum de comanda pentru livrarea gratuita in Iasi este de 100 RON.
  • In tara livrarea se face prin curierat rapid in termen de 24 sau 48 ore lucratoare.
  • Pentru a consulta preturile de lista ale transportului, pentru Cargus va rugam sa accesati urmatorul link.
  • Pentru coletele care depasesc valoarea de 300 RON transportul este oferit gratuit in limita a 3 kg. Acolo unde valoarea coletului depasteste suma de 300 RON iar greutatea acestuia este mai mare de 3 kg Cumpatatorul va suporta jumatate din contravaloarea transportului.
  • Serviciile suplimentare solicitate de Cumparator (cum ar fi: livrare matinala, livrare sambata, livrare urgenta) vor fi suportate de catre Cumpatator in conditiia in care acestea presupun un cost suplimentar la transport solicitat de firma de curierat.
  • Reclamatiile referitoare la conditia si starea ambalajelor coletelor (ambalaje strivite, gaurite, deteriorare sau scurse) se fac la livrare, pe loc, curierului care livreaza coletele. Raspunderea pentru transportul coletelor revine exclusiv firmei de curierat care livreaza produsele, de accea noi nu vom putea despagubi un colet care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de catre Cumparator, fara obiectii la livrare.
  • Pentru a urmari statusul livrarii dumneavoastra va rugam, ca dupa efectuarea comenzii, sa solicitati departamentului livrari, numarul notei de transport a curierului. Nota de transport poate fi urmarita pe site-ul firmei de curierat prin care s-a expediat coletul.